10 июня завершились уроки 1 группы учебной программы “80 часов вокруг маркетинга”. В течении 2 месяцев были организованы 28 уроков, визиты в 4 ведущие организации различных сфер.
Желаем новых достижений участникам 1-й группы учебной программы «80 часов маркетинга».
Выпускники

Эдуард Мурадян

Сатен Микаелян

Карине Мхитарян

Аракся Алтунян

Ваге Осипян

Мери Пилоян

Мариам Мкртчян

Лилит Хачатрян
Отзывы наших выпускников
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում առավել օգտակար և տարբերվող էին այցելությունները տարբեր կազմակերպություններ, քանի որ ավելի մոտիկից էինք ծանոթանում մեր քննարկած նյութերի գործածմանը: Վստահաբար կարող եմ նշել, որ թրեյնինգի շնորհիվ ձեռք բերված գիտելիքներս օգնում են ինձ բարձրացնել աշխատանքային արդյունավետությունս: Թրեյնինգի ամբողջ ընթացքում ապահովված էին գերազանց կազմակերպվածություն և ջերմ մթնոլորտ:

«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել խոսնակների և թրեյներների՝ իրարից կտրուկ տարբեր լինելը և հենց իրենց ներկայությունը, քանի որ ինչքան շատ են, այնքան տարբեր կերպով ես կարողանում դասեր քաղել և վերլուծություններ կատարել: Թրեյնինգի շնորհիվ՝ մարքեթինգի վերաբերյալ առավել հստակ պատկերացումների միջոցով կամրապնդեմ իմ նախընտրած մասնագիտությամբ շարունակելու որոշումը:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել բիզնես պլանի կառուցման հնարավորությունը: Թրեյնինգը ինձ տվեց բիզնես պլանի ստեղծման, շուկա մուտք գործելու, դիրքավորվելու մասին օգտակար գիտելիքներ:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել SMM-ի, PR-ի, Ինտեգրված մարքեթինգային կոմունիկացիաների և B2B մարքեթինգի բաժինները: Թրեյնինգը հնարավորություն է տալիս ծանոթանալ իրենց գործի լավ մասնագետների հետ, ստանալ միանշանակ նոր գիտելիքներ, ինչպես նաև արդեն իմացածը ևս մեկ անգամ ամրապնդել:

«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել թվային մարքեթինգի և B2B մարքեթինգի բաժինները: Թրեյնինգը հնարավորություն է տալիս ստանալ տեսական գիտելիքներ: