С 15 апреля по 10 июня проводились уроки 1 группы тренинга «80 часов вокруг маркетинга».
В рамках учебной программы были проведены 28 встреч / обсуждений. Темы тренинга были разделены на 3 соответствующих модуля:
1 Модуль «31 часов вокруг маркетинга и продаж»
2 Модуль»20 часов вокруг брендинга и коммуникаций»
3 Модуль «29 цифровых часов».
Тренерами учебной программы были Армен Саргсян, Артур Арзуманян, Манник Саакян, Нвард Мелконян. Каждый тренер представлял соответствующие темы, используя теоретические и практические примеры. Также были выполнены практические задания.
В рамках тренинга были 3 приглашенных спикера, которые делились своим опытом с участниками, и давали практические советы.
Таким образом, Оганнес Товмасян стал приглашенным спикеров урока “Связи со СМИ”, Лилит Шакарян- “Мерчендайзинг” и “потребительское поведение”, Александр Глазунов- “Брендинг”.
В рамках тренинга, участники посетили 4 ведущие организации различных сфер.
Таким образом, участники посетили завод Армения Вайн, Lratvakan.am, офис onex.am, офис Digitain Armenia.
Отзывы наших выпускников
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում առավել օգտակար և տարբերվող էին այցելությունները տարբեր կազմակերպություններ, քանի որ ավելի մոտիկից էինք ծանոթանում մեր քննարկած նյութերի գործածմանը: Վստահաբար կարող եմ նշել, որ թրեյնինգի շնորհիվ ձեռք բերված գիտելիքներս օգնում են ինձ բարձրացնել աշխատանքային արդյունավետությունս: Թրեյնինգի ամբողջ ընթացքում ապահովված էին գերազանց կազմակերպվածություն և ջերմ մթնոլորտ:

«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել խոսնակների և թրեյներների՝ իրարից կտրուկ տարբեր լինելը և հենց իրենց ներկայությունը, քանի որ ինչքան շատ են, այնքան տարբեր կերպով ես կարողանում դասեր քաղել և վերլուծություններ կատարել: Թրեյնինգի շնորհիվ՝ մարքեթինգի վերաբերյալ առավել հստակ պատկերացումների միջոցով կամրապնդեմ իմ նախընտրած մասնագիտությամբ շարունակելու որոշումը:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել բիզնես պլանի կառուցման հնարավորությունը: Թրեյնինգը ինձ տվեց բիզնես պլանի ստեղծման, շուկա մուտք գործելու, դիրքավորվելու մասին օգտակար գիտելիքներ:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել SMM-ի, PR-ի, Ինտեգրված մարքեթինգային կոմունիկացիաների և B2B մարքեթինգի բաժինները: Թրեյնինգը հնարավորություն է տալիս ծանոթանալ իրենց գործի լավ մասնագետների հետ, ստանալ միանշանակ նոր գիտելիքներ, ինչպես նաև արդեն իմացածը ևս մեկ անգամ ամրապնդել:

«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել թվային մարքեթինգի և B2B մարքեթինգի բաժինները: Թրեյնինգը հնարավորություն է տալիս ստանալ տեսական գիտելիքներ: