Թրեյնինգը նախատեսված է ընկերությունների ղեկավար անձնակազմի, բրենդ-մենեջերների, ինչպես նաև մարքեթինգի և գովազդի այն մասնագետների համար, որոնք առօրյա մասնագիտական գործունեության ընթացքում․
առնչվում են նոր ապրանքների ստեղծման կամ եղած ապրանքների/բրենդերի առաջխաղացման հետ,
զբաղվում են նոր ապրանքների արտահանմամբ,
կառուցում և իրագործում են բրենդի զարգացման ստրատեգիաներ,
ցանկանում են կատարելագործել իրենց ունակություններն ու գիտելիքները այդ ասպարեզներում։
1.1. Ի՞նչ է ԲՐԵՆԴԸ։ Գիտակցության մեջ բրենդի ամրապնդման փուլերը. Գ/Օ/Լ
- Բրենդինգի ժամանակակից մոտեցումները
- Արդյունավետ բրենդի կառուցման ձևաչափը
- Բրենդ/նվիրյալ հաճախորդ ամուր կապի կառուցման սկզբունաները
1.2. Սեգմենտացիա և դիրքավորում ԲԱԱ (USP)
- Դիրքավորման հիմնական կանոններն ու սկզբունքներ
- Սեգմենտավորման մակարդակները, հիմքերն ու չափորոշիչները
- Խմբային խաղ
- Սեգմենտների գրավչությունը, եկամտաբերությունն ու հեռանկարները
2.1. Ապրանքն ու բրենդը, փոխհարաբերություններն ու կոնցեպտուալ
- Հաջողված և անհաջող բրենդինգի օրինակներ, գործընթացի ներկայացում
- Խմբային քննարկումներ և գնահատականներ
- Հետադարձ կապտարբերությունները
2.2. Բրենդի ստեղծման փուլերը, բրենդերի կատեգորիաներն ու բնութագրիչները
- Բրենդի առանձնահատկությունների ձևավորում
- Ռեսուրսների ինտեգրումը բրենդերի ստեղծման համար
- Խմբային խաղ
2.3. Բրենդի ատրիբուտները, դրանց ստեղծման, պահպանման և զարգացման կանոնները
- Փոխհարաբերությունները հաճախորդների հետ և բրենդի դերը,
- Բրենդինգի ատրիբուտների շեշտադրումները կոմունիկացիաներում
- Քեյսերի դիտարկում
3.1. Brand-պլանի առանձնահատկությունները
- Բրենդի զարգացման պլանի օրինակ, ինչպես կառուցել և զարգացնել
- Օրինակի ընտրություն մասնակիցների կողմից (յուրաքանչյուր մասնակիցն ընտրում է մեկ ապրանքի տարբերակ, որի բրենդ-պլանը կներկայացնի 3-րդ օրը քննարկման ժամանակ)
- Խմբային խաղ
3.2. Բրենդինգը թվային տիրույթում․ Digital BRANDING
- Թվային բրենդինգի առանձնահատկությունները
- Բրենդի կոմունիկացիաները․ digital օրինակներ
- Խմբային խաղ
4.1. Հմտությունների զարգացում և առանձին քեյս-առաջադրանքների քննարկում
- Անհատական ներկայացումներ՝ պրեզենտացիաներ
- Խմբային քննարկումներ և խորհրդատվություն
4.2. Թրեյնինգի արդյունքների ամփոփիչ խաղ, հետադարձ կապ և քննարկում
- Բրենդինգի ցիլկի ամփոփում և բրենդի կառուցման սկզբունքների քննարկում
- Խմբային գնահատականներ
- Հետադարձ կապ
Տեսական մաս․այս հատվածը ներկայացվում է օրինակների և քեյսերի միջոցով, որպեսզի մասնակիցները ավելի լավ պատկեռրացնեն դրանց կիրառման տիրույթն ու հնարավորությունները,
Յուրաքանչյուր բլոկից հետո իրականացվում են խմբային քննարկումներ,
Գործնական մասում կատարվում է արդյունքների ամփոփում՝ գործարար և դերային խաղերի ակտիվ գործածմամբ,
Տրամադրվում են մանրամասնված հենդաութներ
Թրեյնինգում ստացած գիտելիքների և հատուկ հմտությունների շնորհիվ մասնակիցները կարող են՝
Կառուցել բրենդի զարգացման պլան
Ամբողջացնել և համակարգել իրենց գիտելիքները բրենդինգի ոլորտում
Կատարելագործել ունեցած գիտելիքներն ու ձեռք բերել ժամանակակից բրենդինգի և բրենդ մենեջմենթի զարգացման անհրաժեշտ նոր գործիքներ
Ներմուծել ընկերությունում բրենդերի զարգացման նոր կուլտուրա, ինչն անշուշտ դրականորեն կազդի կազմակերպության գործունեության և դրա իմիջի վրա
Ծանոթանալ բրենդինգի նոր տենդենցներին, նորագույն մեթոդներին և ժամանակակից գործիքներին, որոնց միջոցով կբարձրացնեն իրենց աշխատանքի արդյունավետությունը
Համալրել ունեցած պրակտիկ գիտելիքները՝ կազմակերպության մրցունակությունը և շահութաբերությունը բարձրացնելու նպատակով
Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 4 օր (8 ժամ)
Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից
Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 35.000 դրամ
battery_charging_full