«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում առավել օգտակար և տարբերվող էին այցելությունները տարբեր կազմակերպություններ, քանի որ ավելի մոտիկից էինք ծանոթանում մեր քննարկած նյութերի գործածմանը: Վստահաբար կարող եմ նշել, որ թրեյնինգի շնորհիվ ձեռք բերված գիտելիքներս օգնում են ինձ բարձրացնել աշխատանքային արդյունավետությունս: Թրեյնինգի ամբողջ ընթացքում ապահովված էին գերազանց կազմակերպվածություն և ջերմ մթնոլորտ:
Մարքեթինգի սկսնակ մասնագետներ
Վաճառքի մենեջերներ
Բրենդ մենեջերների օգնականներ
PR և գովազդի սկսնակ մասնագետներ
ԲՈՒՀ-երի շրջանավարտներ
Փոքր և միջին բիզնեսի սեփականատերեր, ինչպես նաև սկսնակ ձեռնարկատերեր
Մշակել մարքեթինգային պլան
Իրականացնել հաճախորդների ներգրավմանը ուղված միջոցառումներ
Պլանավորել և կառավարել գովազդային արշավներ և այլ մարքեթինգային գործունեություններ
Կանխատեսել հաճախորդների պահվածքը
Վերլուծել ընթացիկ իրավիճակը և կիրառել ակտուալ մարքեթինգային ստրատեգիաներ
Սահմանել հիմնական մրցակիցներին և իր կազմակերպության առավելությունները
Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 2 ամիս (80 ժամ)
Ընդհանուր հանդիպումների քանակը՝ 28 հանդիպում
Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից
Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 149,000 դրամ
battery_charging_full