80 ժամ մարքեթինգի շուրջ

«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագիրը իրենից ներկայացնում է ինտերակտիվ դասընթացներ, որի ավարտին թրեյնինգի մասնակիցները կտիրապետեն ոչ միայն տեսական գիտելիքների, այլև մարքեթինգային գործունեության և ծրագրերի պլանավորման ու իրագործման գործնական հմտությունների

format_list_numbered

Թրեյնինգի ծրագիրը

looks_one

Մոդուլ “Մարքեթինգ և վաճառքներ”

1. Մարքեթինգային գործիքներն ու ժամանակակից թրենդերը
2. Մարքեթինգ պլանի բաղադրիները, ռազմավարական և մարտավարական պլան
3. Արտաքին միջավայրի և մրցակիցների վերլուծություն
4. Մարքեթինգային հետազոտություններ
5. Մերչնդայզինգ և սպառողական վարքագիծ
6. Գնային քաղաքականություն
7. Արտադրական ժամանակակից կոնցեպտները
8. Վաճառքներ, CRM
9. B2B Marketing

looks_two

Մոդուլ “PR, բրենդինգ և հաղորդակցություններ”

10. Ինտեգրված մարքեթինգային կոմունիկացիաներ (IMC)
11. Ռազմավարական հաղորդակցություն և PR
12. Գործարար իմիջ և բիզնես էթիկետ
13. Մեդիա հարաբերություններ
14. Բրենդինգ/ֆիրմային ոճ

looks_3

Մոդուլ “Թվային մարքեթինգ”

15. Թվային մարքեթինգի հիմունքներ
16. Content marketing
17. Օն-լայն գովազդ
18. Սոցիալական մեդիաների կիրառման հնարավորությունները/SMM
19. SMM պրակտիկ օրինակներ, վերլուծություններ
20. SEM Google, Yandex
21. E-mail մարքեթինգ
22. Web analytics: Google Analytics, Yandex.Metrika

Թրեյնինգային ծրագրի շրջանակներում սպասվում են հյուր խոսնակներ, ինչպես նաև այցելություններ տարբեր ոլորտների առաջատար կազմակերպություններ և գործարաններ:

Այս ամենը թույլ կտա մասնակիցներին տեսական գիտելիքներից զատ ստանալ նաև գործնական գիտելիքներ և խորհուրդներ ոլորտի առաջատար մասնագետներից, ինչպես նաև ծանոթանալ կազմակերպություններում մարքեթինգի և արտադրության բաժինների աշխատանքների կազմակերպմանը գործնականում:

Ո՞վքեր կարող են մասնակցել թրեյնինգին

  • Մարքեթինգի սկսնակ մասնագետներ
  • Վաճառքի մենեջերներ
  • Բրենդ մենեջերների օգնականներ
  • PR և գովազդի սկսնակ մասնագետներ
  • ԲՈՒՀ-երի շրջանավարտներ
  • Փոքր և միջին բիզնեսի սեփականատերեր, ինչպես նաև սկսնակ ձեռնարկատերեր

Արդյունքում շրջանավարտները կկարողանան

  • Մշակել մարքեթինգային պլան
  • Իրականացնել հաճախորդների ներգրավմանը ուղված միջոցառումներ
  • Պլանավորել և կառավարել գովազդային արշավներ և այլ մարքեթինգային գործունեություններ
  • Կանխատեսել հաճախորդների պահվածքը
  • Վերլուծել ընթացիկ իրավիճակը և կիրառել ակտուալ մարքեթինգային ստրատեգիաներ
  • Սահմանել հիմնական մրցակիցներին և իր կազմակերպության առավելությունները
school

Թրեյներներ

people

Հյուր խոսնակներ

80 ժամ մարքեթինգի շուրջ

Հովհաննես Թովմասյան

Դասախոս Մ.Վ. Լոմոնոսովի անվ.Մոսկվայի պետ. Համալսարանի Երևանյան մասնաճյուղում, PBM Media House Armenia ընկերության հիմնադիր տնօրեն, Որակավորված մարքեթինգի մասնագետ, PR, Branding և գովազդի անկախ փորձագետ

80 ժամ մարքեթինգի շուրջ

Ալեքսանդր Գլազունով

Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի փորձագետ։ 14 տարուց ավելի գործնական փորձ բրենդինգի և դիզայնի ոլորտներում, 100-ից ավելի հաճախորդներ Հայաստանից և Ռուսաստանից։ Կպատասխանի թրեյնինգի մասնակիցների հարցերին։

80 ժամ մարքեթինգի շուրջ

Գայանե Դաջունց

“Էմ Փի Ջի” ՍՊԸ-ի փոխտնօրեն, հետազոտական բաժնի ղեկավար: 2009թ. ստացել է մագիստրոսի կոչում ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետում: Գայանեն 2005թ.-ից ի վեր աշխատում է հետազոտությունների ոլորտում` միաժամանակ թե որակական թե քանակական հետազոտություններում:

Տևողությունը

Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 2 ամիս (80 ժամ)

Հանդիպումներ

Ընդհանուր հանդիպումների քանակը՝ 28 հանդիպում

Սերտիֆիկատ

Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և  Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից

Արժեք

Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 149,000 դրամ
battery_charging_full

Առաջիկա թրեյնինգներ

Մեր շրջանավարտների կարծիքները

Ընտրացանկ