«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում առավել օգտակար և տարբերվող էին այցելությունները տարբեր կազմակերպություններ, քանի որ ավելի մոտիկից էինք ծանոթանում մեր քննարկած նյութերի գործածմանը: Վստահաբար կարող եմ նշել, որ թրեյնինգի շնորհիվ ձեռք բերված գիտելիքներս օգնում են ինձ բարձրացնել աշխատանքային արդյունավետությունս: Թրեյնինգի ամբողջ ընթացքում ապահովված էին գերազանց կազմակերպվածություն և ջերմ մթնոլորտ:
Թրեյնինգային ծրագրի շրջանակներում սպասվում են հյուր խոսնակներ, ինչպես նաև այցելություններ տարբեր ոլորտների առաջատար կազմակերպություններ և գործարաններ:
Այս ամենը թույլ կտա մասնակիցներին տեսական գիտելիքներից զատ ստանալ նաև գործնական գիտելիքներ և խորհուրդներ ոլորտի առաջատար մասնագետներից, ինչպես նաև ծանոթանալ կազմակերպություններում մարքեթինգի և արտադրության բաժինների աշխատանքների կազմակերպմանը գործնականում:
Մարքեթինգի սկսնակ մասնագետներ
Վաճառքի մենեջերներ
Բրենդ մենեջերների օգնականներ
PR և գովազդի սկսնակ մասնագետներ
ԲՈՒՀ-երի շրջանավարտներ
Փոքր և միջին բիզնեսի սեփականատերեր, ինչպես նաև սկսնակ ձեռնարկատերեր
Մշակել մարքեթինգային պլան
Իրականացնել հաճախորդների ներգրավմանը ուղված միջոցառումներ
Պլանավորել և կառավարել գովազդային արշավներ և այլ մարքեթինգային գործունեություններ
Կանխատեսել հաճախորդների պահվածքը
Վերլուծել ընթացիկ իրավիճակը և կիրառել ակտուալ մարքեթինգային ստրատեգիաներ
Սահմանել հիմնական մրցակիցներին և իր կազմակերպության առավելությունները
Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 2 ամիս (80 ժամ)
Ընդհանուր հանդիպումների քանակը՝ 28 հանդիպում
Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից
Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 149,000 դրամ
Առաջիկա թրեյնինգներ
Մեր շրջանավարտների կարծիքները
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել խոսնակների և թրեյներների՝ իրարից կտրուկ տարբեր լինելը և հենց իրենց ներկայությունը, քանի որ ինչքան շատ են, այնքան տարբեր կերպով ես կարողանում դասեր քաղել և վերլուծություններ կատարել: Թրեյնինգի շնորհիվ՝ մարքեթինգի վերաբերյալ առավել հստակ պատկերացումների միջոցով կամրապնդեմ իմ նախընտրած մասնագիտությամբ շարունակելու որոշումը:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել բիզնես պլանի կառուցման հնարավորությունը: Թրեյնինգը ինձ տվեց բիզնես պլանի ստեղծման, շուկա մուտք գործելու, դիրքավորվելու մասին օգտակար գիտելիքներ:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել SMM-ի, PR-ի, Ինտեգրված մարքեթինգային կոմունիկացիաների և B2B մարքեթինգի բաժինները: Թրեյնինգը հնարավորություն է տալիս ծանոթանալ իրենց գործի լավ մասնագետների հետ, ստանալ միանշանակ նոր գիտելիքներ, ինչպես նաև արդեն իմացածը ևս մեկ անգամ ամրապնդել:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել թվային մարքեթինգի և B2B մարքեթինգի բաժինները: Թրեյնինգը հնարավորություն է տալիս ստանալ տեսական գիտելիքներ:
«80 ժամ մարքեթինգի շուրջ» թրեյնինգային ծրագրում ինձ առավել դուր է եկել թրեյներների պատրաստակամությունը, նյութի մատուցման ձևը, լսարանում տիրող մթնոլորտն: Թրեյնինգը ինձ տվեց մարքեթինգի մասին ընդհանուր գիտելիքներ, որոնց հետագա համալրումն ու կիրառումը կօգնի իմ հետագա գործունեությանը: