Թրեյնինգը նախատեսված է ընկերությունների ղեկավար անձնակազմի, մարքեթինգի մենեջերների, ինչպես նաև մարքեթինգի և գովազդի այն մասնագետների համար, որոնք առօրյա մասնագիտական գործունեության ընթացքում`
Մշակում և իրականացնում են գովազդային արշավներ և ապրանքի առաջխաղացման ծրագրեր,
Զբաղվում են նոր ապրանքների և/կամ ծառայությունների մշակմամբ,
Առնչվում են գովազդի տարներ կրիչների պատրաստման, ձևավորման և մշակման հետ,
Ցանկանում են կատարելագործել իրենց ունակություններն ու գիտելիքները այդ ասպարեզներում
1.1. Մարքեթինգային ռազմավարությունն ու մարքեթինգային կոմունիկացիաների դերը
- Մարքեթինգային կոմունիկացիաները ռազմավարական համատեքստում
- Կոմունիկացիոն գործիքների հնարավորությունները, առավելություններն ու թերությունները
- Կոմունիկացիոն ենթատեքստ, ինտեգրման տարբեր տեսակների վերլուծություն
1.2. Արդյունավետ կոմունիկացիաների ստեղծման կանոնները
- Կոմունիկացիաների ստեղծման և իրականացման հիմնական կանոնները
- Կորպորատիվ ոճը, կորպորատիվ արժեքներն ու կոմունիկացիաները, օրինակներ
2․1. Ռազմավարական և մարտավարական հաջողություններ և սխալներ
- Հաջողված և անհաջող գովազդների օրինակներ, գործընթացի ներկայացում
- Խմբային քննարկումներ և գնահատականներ
- Հետադարձ կապ
2.2. Ինտեգրված մարքեթինգային կոմունիկացիաներ
- Գովազդային արշավները, դրանց տեսակները, հաջողության և անհաջողության հիմնական պատճառները
- Թիրախային տարբեր խմբերի կողմից գովազդի/կոմունիկացիաների ընկալման առանձնահատկությունները
- Խմբային խաղ
2.3. Կոմունիկացիաների հատուկ միջոցներ
- Վաճառակետերի/POS/ նյութեր, մերչենդայզինգն ու կոմունիկացիաները
- Քեյսերի դիտարկում
- Քաստոմիզացիա
3.1. Մարքեթինգային կոմունիկացիաների պլանի առանձնահատկությունները
- Մարքեթինգային կոմունիկացիաների պլանի օրինակ, ինչպես կառուցել և զարգացնել
- Օրինակի ընտրություն մասնակիցների կողմից (յուրաքանչյուր մասնակիցն ընտրում է մեկ ապրանքի տարբերակ, որի կոմունիկացիոն-պլանը կներկայացնեն 3-րդ օրը քննարկման ժամանակ)
- Խմբային խաղ
3․2․ Կոմունիկացիաները թվային տիրույթում
- Թվային մարքեթինգի և կոմունիկացիաների առանձնահատկությունները
- SMM, SEO մարքեթինգի տեղն ու դերը ժամանակակից կոմունիկացիաներում
- Օրինակների ներկայացում
- Խմբային խաղ
4․1. Հմտությունների զարգացում և առանձին քեյս-առաջադրանքների քննարկում
- Անհատական ներկայացումներ՝ պրեզենտացիաներ
- Խմբային քննարկումներ և խորհրդատվություն
4․2. Թրեյնինգի արդյունքների ամփոփիչ խաղ, հետադարձ կապ և քննարկում
- Ինտեգրված մարքեթինգային կոմունիկացիաների պլանի ամփոփում, դրա կառուցման սկզբունքների քննարկում
- Խմբային գնահատականներ
- Հետադարձ կապ
Տեսական մաս․մարքեթինգային կոմունիկացիաների այս հատվածը ներկայացվում է օրինակների և քեյսերի միջոցով, որպեսզի մասնակիցները ավելի լավ պատկերացնեն դրանց կիրառման տիրույթն ու հնարավորությունները,
Թրեյնինգի յուրաքանչյուր փուլի ընթացքում իրականացվում են խմբային քննարկումներ,
Գործնական մասում կատարվում է արդյունքների ամփոփում՝ գործարար և դերային խաղերի ակտիվ գործածմամբ,
Տրամադրվում են մանրամասնված հենդաութներ․
Թրեյնինգում ստացած գիտելիքների և հատուկ հմտությունների շնորհիվ մասնակիցները կարող են՝
Կառուցել ապրանքի առաջխաացման պլան (marketing communications plan)
Ամբողջացնել և համակարգել իրենց գիտելիքները մարքեթինգային կոմունիկացիաների ոլորտում (գովազդ, PR, ուղակի վաճառքներ, sponsorship և այլն),
Կատարելագործել ունեցած գիտելիքներն ու ձեռք բերել ժամանակակից մարքեթինգային մոմունիկացիաների զարգացման համար անհրաժեշտ նոր գործիքներ,
Ծանոթանալ կոմունիկացիաների նոր տենդենցներին, նորագույն մեթոդներին և ժամանակակից գործիքներին, որոնց միջոցով կբարձրացնեն իրենց աշխատանքի արդյունավետությունը
Համալրել ունեցած պրակտիկ գիտելիքներն ու հմտությւոնները՝ կազմակերպության մրցունակությունը և շահութաբերությունը բարձրացնելու նպատակով
Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 4 օր (8 ժամ)
Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից
Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 35.000 դրամ
battery_charging_full