Բրենդինգ

Բրենդինգ

Թրեյնինգը նախատեսված է ընկերությունների ղեկավար անձնակազմի, բրենդ-մենեջերների, ինչպես նաև մարքեթինգի և գովազդի այն մասնագետների համար, որոնք առօրյա մասնագիտական գործունեության ընթացքում․

  • առնչվում են նոր ապրանքների ստեղծման կամ եղած ապրանքների/բրենդերի առաջխաղացման հետ,
  • զբաղվում են նոր ապրանքների արտահանմամբ,
  • կառուցում և իրագործում են բրենդի զարգացման ստրատեգիաներ,
  • ցանկանում են կատարելագործել իրենց ունակություններն ու գիտելիքները այդ ասպարեզներում։

Թրեյներ

Թրեյնինգային ծրագիրը

1.1. Ի՞նչ է ԲՐԵՆԴԸ։ Գիտակցության մեջ բրենդի ամրապնդման փուլերը. Գ/Օ/Լ

  • Բրենդինգի ժամանակակից մոտեցումները
  • Արդյունավետ բրենդի կառուցման ձևաչափը
  • Բրենդ/նվիրյալ հաճախորդ ամուր կապի կառուցման սկզբունաները

1.2. Սեգմենտացիա և դիրքավորում ԲԱԱ (USP)

  • Դիրքավորման հիմնական կանոններն ու սկզբունքներ
  •  Սեգմենտավորման մակարդակները, հիմքերն ու չափորոշիչները
  • Խմբային խաղ
  • Սեգմենտների գրավչությունը, եկամտաբերությունն ու հեռանկարները

2.1. Ապրանքն ու բրենդը, փոխհարաբերություններն ու կոնցեպտուալ

  •  Հաջողված և անհաջող բրենդինգի օրինակներ, գործընթացի ներկայացում
  • Խմբային քննարկումներ և գնահատականներ
  • Հետադարձ կապտարբերությունները

2.2. Բրենդի ստեղծման փուլերը, բրենդերի կատեգորիաներն ու բնութագրիչները

  •  Բրենդի առանձնահատկությունների ձևավորում
  • Ռեսուրսների ինտեգրումը բրենդերի ստեղծման համար
  • Խմբային խաղ

2.3. Բրենդի ատրիբուտները, դրանց ստեղծման, պահպանման և զարգացման կանոնները

  • Փոխհարաբերությունները հաճախորդների հետ և բրենդի դերը,
  • Բրենդինգի ատրիբուտների շեշտադրումները կոմունիկացիաներում
  • Քեյսերի դիտարկում

3.1. Brand-պլանի առանձնահատկությունները

  • Բրենդի զարգացման պլանի օրինակ, ինչպես կառուցել և զարգացնել
  • Օրինակի ընտրություն մասնակիցների կողմից (յուրաքանչյուր մասնակիցն ընտրում է մեկ ապրանքի տարբերակ, որի բրենդ-պլանը կներկայացնի 3-րդ օրը քննարկման ժամանակ)
  • Խմբային խաղ

3.2. Բրենդինգը թվային տիրույթում․ Digital BRANDING

  • Թվային բրենդինգի առանձնահատկությունները
  • Բրենդի կոմունիկացիաները․ digital օրինակներ
  • Խմբային խաղ

4.1. Հմտությունների զարգացում և առանձին քեյս-առաջադրանքների քննարկում

  • Անհատական ներկայացումներ՝ պրեզենտացիաներ
  • Խմբային քննարկումներ և խորհրդատվություն

4.2. Թրեյնինգի արդյունքների ամփոփիչ խաղ, հետադարձ կապ և քննարկում

  • Բրենդինգի ցիլկի ամփոփում և բրենդի կառուցման սկզբունքների քննարկում
  •  Խմբային գնահատականներ
  • Հետադարձ կապ

Ի՞նչ ձևաչափով է ընթանում թրեյնինգը

  • Տեսական մաս․այս հատվածը ներկայացվում է օրինակների և քեյսերի միջոցով, որպեսզի մասնակիցները ավելի լավ պատկեռրացնեն դրանց կիրառման տիրույթն ու հնարավորությունները,
  • Յուրաքանչյուր բլոկից հետո իրականացվում են խմբային քննարկումներ,
  • Գործնական մասում կատարվում է արդյունքների ամփոփում՝ գործարար և դերային խաղերի ակտիվ գործածմամբ,
  • Տրամադրվում են մանրամասնված հենդաութներ

Ի՞նչ կտա Ձեզ այս թրեյնինգը

Թրեյնինգում ստացած գիտելիքների և հատուկ հմտությունների շնորհիվ մասնակիցները կարող են՝

  • Կառուցել բրենդի զարգացման պլան
  • Ամբողջացնել և համակարգել իրենց գիտելիքները բրենդինգի ոլորտում
  • Կատարելագործել ունեցած գիտելիքներն ու ձեռք բերել ժամանակակից բրենդինգի և բրենդ մենեջմենթի զարգացման անհրաժեշտ նոր գործիքներ
  • Ներմուծել ընկերությունում բրենդերի զարգացման նոր կուլտուրա, ինչն անշուշտ դրականորեն կազդի կազմակերպության գործունեության և դրա իմիջի վրա
  • Ծանոթանալ բրենդինգի նոր տենդենցներին, նորագույն մեթոդներին և ժամանակակից գործիքներին, որոնց միջոցով կբարձրացնեն իրենց աշխատանքի արդյունավետությունը
  • Համալրել ունեցած պրակտիկ գիտելիքները՝ կազմակերպության մրցունակությունը և շահութաբերությունը բարձրացնելու նպատակով

Տևողությունը

Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 4 օր (8 ժամ)

Սերտիֆիկատ

Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և  Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից

Արժեք

Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 35.000 դրամ
battery_charging_full

Առաջիկա թրեյնինգներ