Թրեյնինգ բոլոր այն մասնագետների համար, ովքեր առօրյա մասնագիտական
գործունեության և գործարար կոմունիկացիաների ժամանակ հանդիպում են
հաճախորդներին կամ ակտիվորեն գործածում են հեռախոսը և ցանկանում են
կատարելագործել իրենց ունակությունները
1.1. Հաջողակ վաճառողի բնութագրիչները, հմտություններն ու կարողությունները
- Ո՞ր հատկանիշներն են բնորոշ հաջողակ վաճառողներին և ինչպես դրանք
զարգացնել - Հնարքներ, որոնք թույլ կտան ավելի հեշտ աշխատել վաճառքների ոլորտում
- Գործնական առաջադրանք
1.2. 6 աստիճան դեպի արդյունավետ վաճառքներ
- Վաճառքների հիմնական փուլերն ու դրանց առանձնահատկությունները
- Վաճառքի գործընթացի տրամաբանությունն ու քայլերի հաջորդականությունը
- Խմբային խաղ
2.1.Ստեղծում ենք կոնտակտ հաճախորդի հետ
- Լավ տպավորությունն ու կոնտակտի ստեղծումը որպես արդյունավետ
վաճառքների հիմնասյուն - Հաճախորդի դիագնոստիկան և ներածական փուլի կարևորությունը
- Ո՞ր գործոններն են նպաստում դրական կոնտակտի ստեղծմանը
- Գործնական առաջադրանք
2.2.Կոմունիկացիոն հմտությունների զարգացման մեթոդներ, անվստահության հաղթահարումը
- Անմիջական հարաբերությունների հաստատում
- Լսելու արվեստը, հաճախորդի պահանջմունքները հասկանալու ու «կարեկցելու» ունակությունները
- Խմբային խաղ
2.3. Պահանջմունքների բացահայտում, հարցադրման արդյունավետ եղանակները
- Հարցեր տալու կարողությունը
- Հարցերի ձևերն ու տեսակները
- Ակտիվ լսելու տեխնիկաները
- Պահանջմունքների բացահայտման այլ տեխնիկաներ
- Գործնական առաջադրանք
3.1.Ապրանքի (ծառայության) ներկայացման առանձնահատկությունները
- Ներկայացման մեթոդներն ու ձևաչափը
- Ներկայացման հմտությունները
- Առավելությունների համադրությունը պահանջմուքների հետ
- Խմբային խաղ
3.2 Առարկությունների մշակումն ու հաղթահարումը․ վաճառքի ավարտի տեխնիկաները
- Առարկությունների ի հայտ գալու հիմնական պատճառները
- Մշակման ձևերը
- Ավարտի տեխնիկաներն ու դրանց տեղին կիրառման մեխանիզմները
- Խմբային խաղ
4.1. Հմտությունների զարգացում և առանձին դեպքերի քննարկումներ
- Թրեյնինգի մասնակիցներից յուրաքանչյուրին նախապես տրվում է հանձնարարություն կատարել վաճառք՝ այլ գնորդի մասնակցությամբ։
- Գնահատվում են արդյունքներն ու յուրաքանչյուր մասնակցին տրվում է հետադարձ կապ և հանձնարարական՝ հետագա աշխատանքի համար։
4.2. Թրեյնինգի արդյունքների ամփոփիչ խաղ, հետադարձ կապ և քննարկում
- Անհատական պրեզենտացիաներ
- Հմտությունների ներկայացում
- Խմբային գնահատականներ
- Հետադարձ կապ
տեսական մասի ներկայացում օրինակների և քեյսերի միջոցով, խմբային
քննարկումներարդյունքների ամփոփում գործարար և դերային խաղերի ակտիվ գործածմամբ
տրամադրվում են հենդաութներ
կատարելագործել ունեցած գիտելիքներն ու ձեռք բերել ժամանակակից
սպասարկման և արդյունավետ վաճառքների համար անհրաժեշտ նոր գործիքներշոշափելիորեն բարելավել վաճառքի հմտություններն ու բարձրացնել աշխատանքի
արդյունավետությունըտիրապետել շփման ընթացքում բարդությունների
կանխարգելման և խոչընդոտների հաղթահարման գործնական տեխնիկաներիներմուծել ընկերությունում սպասարկման նոր կուլտուրա, ինչն անշուշտ
դրականորեն կազդի կազմակերպության գործունեության և դրա իմիջի վրայուրացնել վաճառքի նորագույն մեթոդները և ժամանակակից գործիքները, որոնք
բարձրացնում են դրանց արդյունավետությունըապահովել իրենց պրակտիկ գիտելիքներով՝ կազմակերպության մրցունակությունը և
շահութաբերությունը բարձրացնելու նպատակովստեղծել առկա և պոտենցիալ հաճախորդների հետ երկարաժամկետ
հարաբերությունների կառուցման նախապայմաններ
Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 4 օր (8 ժամ)
Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից
Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 29.000 դրամ:
battery_charging_full