Արդյունավետ վաճառքներ

Արդյունավետ վաճառքներ

Թրեյնինգ բոլոր այն մասնագետների համար, ովքեր առօրյա մասնագիտական
գործունեության և գործարար կոմունիկացիաների ժամանակ հանդիպում են
հաճախորդներին կամ ակտիվորեն գործածում են հեռախոսը և ցանկանում են
կատարելագործել իրենց ունակությունները

Թրեյներ

Թրեյնինգային ծրագիրը

1.1. Հաջողակ վաճառողի բնութագրիչները, հմտություններն ու կարողությունները

  • Ո՞ր հատկանիշներն են բնորոշ հաջողակ վաճառողներին և ինչպես դրանք
    զարգացնել
  • Հնարքներ, որոնք թույլ կտան ավելի հեշտ աշխատել վաճառքների ոլորտում
  • Գործնական առաջադրանք

1.2. 6 աստիճան դեպի արդյունավետ վաճառքներ

  • Վաճառքների հիմնական փուլերն ու դրանց առանձնահատկությունները
  • Վաճառքի գործընթացի տրամաբանությունն ու քայլերի հաջորդականությունը
  • Խմբային խաղ

2.1.Ստեղծում ենք կոնտակտ հաճախորդի հետ

  • Լավ տպավորությունն ու կոնտակտի ստեղծումը որպես արդյունավետ
    վաճառքների հիմնասյուն
  • Հաճախորդի դիագնոստիկան և ներածական փուլի կարևորությունը
  • Ո՞ր գործոններն են նպաստում դրական կոնտակտի ստեղծմանը
  • Գործնական առաջադրանք

2.2.Կոմունիկացիոն հմտությունների զարգացման մեթոդներ, անվստահության հաղթահարումը

  • Անմիջական հարաբերությունների հաստատում
  • Լսելու արվեստը, հաճախորդի պահանջմունքները հասկանալու ու «կարեկցելու» ունակությունները
  • Խմբային խաղ

2.3. Պահանջմունքների բացահայտում, հարցադրման արդյունավետ եղանակները

  • Հարցեր տալու կարողությունը
  • Հարցերի ձևերն ու տեսակները
  • Ակտիվ լսելու տեխնիկաները
  • Պահանջմունքների բացահայտման այլ տեխնիկաներ
  • Գործնական առաջադրանք

3.1.Ապրանքի (ծառայության) ներկայացման առանձնահատկությունները

  • Ներկայացման մեթոդներն ու ձևաչափը
  • Ներկայացման հմտությունները
  • Առավելությունների համադրությունը պահանջմուքների հետ
  • Խմբային խաղ

3.2 Առարկությունների մշակումն ու հաղթահարումը․ վաճառքի ավարտի տեխնիկաները

  • Առարկությունների ի հայտ գալու հիմնական պատճառները
  • Մշակման ձևերը
  • Ավարտի տեխնիկաներն ու դրանց տեղին կիրառման մեխանիզմները
  • Խմբային խաղ

4.1. Հմտությունների զարգացում և առանձին դեպքերի քննարկումներ

  • Թրեյնինգի մասնակիցներից յուրաքանչյուրին նախապես տրվում է հանձնարարություն կատարել վաճառք՝ այլ գնորդի մասնակցությամբ։
  • Գնահատվում են արդյունքներն ու յուրաքանչյուր մասնակցին տրվում է հետադարձ կապ և հանձնարարական՝ հետագա աշխատանքի համար։

4.2. Թրեյնինգի արդյունքների ամփոփիչ խաղ, հետադարձ կապ և քննարկում

  • Անհատական պրեզենտացիաներ
  • Հմտությունների ներկայացում
  • Խմբային գնահատականներ
  • Հետադարձ կապ

Ի՞նչ ձևաչափով է ընթանում թրեյնինգը

  • տեսական մասի ներկայացում օրինակների և քեյսերի միջոցով, խմբային
    քննարկումներ
  • արդյունքների ամփոփում գործարար և դերային խաղերի ակտիվ գործածմամբ
  • տրամադրվում են հենդաութներ

Ի՞նչ կտա Ձեզ այս թրեյնինգը

  • կատարելագործել ունեցած գիտելիքներն ու ձեռք բերել ժամանակակից
    սպասարկման և արդյունավետ վաճառքների համար անհրաժեշտ նոր գործիքներ
  •  շոշափելիորեն բարելավել վաճառքի հմտություններն ու բարձրացնել աշխատանքի
    արդյունավետությունը
  • տիրապետել շփման ընթացքում բարդությունների
    կանխարգելման և խոչընդոտների հաղթահարման գործնական տեխնիկաների
  • ներմուծել ընկերությունում սպասարկման նոր կուլտուրա, ինչն անշուշտ
    դրականորեն կազդի կազմակերպության գործունեության և դրա իմիջի վրա
  • յուրացնել վաճառքի նորագույն մեթոդները և ժամանակակից գործիքները, որոնք
    բարձրացնում են դրանց արդյունավետությունը
  • ապահովել իրենց պրակտիկ գիտելիքներով՝ կազմակերպության մրցունակությունը և
    շահութաբերությունը բարձրացնելու նպատակով
  • ստեղծել առկա և պոտենցիալ հաճախորդների հետ երկարաժամկետ
    հարաբերությունների կառուցման նախապայմաններ

Տևողությունը

Թրեյնինգային ծրագրի տևողությունն է 4 օր (8 ժամ)

Սերտիֆիկատ

Թրեյնինգի ավարտին տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ “Սենսեյ” Մարքեթինգի Ակադեմիայի և  Մարքեթինգի Հայկական Ասոցիացիայի կողմից

Արժեք

Թրեյնինգային ծրագրի արժեքն է՝ 29.000 դրամ:
battery_charging_full

Առաջիկա թրեյնինգներ